čtvrtek 29. října 2020

Vánoční objednávky triček

 Pozor, pozor! Spouštím objednávky na trička! Do 11. 11. 2020.

Postup je tento:
1) Vyberte si obrázek. Je možné použít víceméně všechny obrázky, co jsem kdy udělala. Vyberte si, napište mi.

2) Vyberte si tričko. Tady: https://www.adler.info/CZ/cs/product?category=tricka . Napište mi typ (např. BASIC 138, PURE 122 atd.) a barvu (např. 00 bílá, 08 písková atd.) a velikost (např. L, S, XL atd.).

3) Cena trička s potiskem se pohybuje kolem 700 Kč. Čím větší potištěná plocha, tím vyšší cena. Na bílé je cena potisku o něco nižší než na barevné. Také jednotlivé typy triček se trochu liší cenou. Klidně mi napište, pokud chcete vědět cenu těch kterých typů. Výslednou cenu budu znát až po vytištění v tiskárně.

4) Pokud je na obrázku text, někdy nahrazuji ten ručně psaný počítačovým písmem, protože můj krasopis není vždy až tak krásný.

5) Posílám poštou (poštovné 60 Kč) / Zásilkovnou (65 Kč). Napište mi adresu / adresu Zásilkovny plus mail plus telefon. Balíčky jsou lehce punkové, neboť se snažím recyklovat už použité obálky a papíry. Tak.

6) Placení probíhá převodem na účet, číslo účtu vám pošlu spolu s finální částkou, jen co ji budu znát. Placení probíhá před odesláním trička.

7) To nejdůležitější ještě jednou: objednávky přijímám do 11. listopadu (to jest středa). Dodání triček bude začátkem prosince.

8) Pro potisk jsou ideální trička z čisté bavlny. U těch s příměsí elastických materiálů je obrázek více namáhán a hrozí, že se začne loupat. Ani na bavlně bohužel tisk nevydrží věčně, což mě samozřejmě mrzí, protože bych chtěla, aby všechno vydrželo věčně. Lze tomu ale předcházet šetrnou péčí, prát na nízké teploty a samozřejmě potisk nežehlit.

9) Celkem nově jsou v nabídce výrobce triček i trička z biobavlny (typy NATIVE a ORIGIN). Vyjdou o necelou stovku dráž než ta základní trička z nebiobavlny. K ničemu vás nenavádím, jen tento fakt zmiňuji...

10) Pište mi na mail: anelex@seznam.cz, nebo na fb.

---

11) Covidpoznámka pod čarou: Letos jsem stanovila termín pro objednání o něco dříve než minulé roky. Chci mít jistotu, že se k vám i přes všechny pošty a doručování dostanou trička včas. Ale ani tak nemůžu ovlivnit, pokud dojde k výpadku dodavatele triček, v tiskárně, na poště a tak. Tak to jen raději píšu předem. Ale samozřejmě věřím, že vše bude ok. Tak si držme palce!

2 komentáře:

  1. Máte moc hezká trička! Možná by stálo za to mít svůj vlastní eshop :) A i jsem koukala, že máte víc věcí takhle na prodej. Stačilo by udělat pak jen nějakou SEO optimalizaci, aby o vás lidi trochu věděli a hnedka by byl odbyt! :) Fakt máte moc fajn nápady :).

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, tak to já mám osobně mnohem raději oblečení, které je univerzální a dá se nosit celý rok. Třeba k Vánocům jsem nedávno dostala Vánoční ponožky a je to asi týden, co jsem si je omylem rozespalá oblékla a zjistila to až večer na návštěvě... No prostě trapas! Proto si raději kupuji kousky, které se dají nostik kdykoli. Dokonce se snažím i dlouho nenošené oblečení prodat. To nejčastěji dělám přes tohle tržiště s oblečením

    OdpovědětVymazat