středa 2. prosince 2020

Thoreauovo listí, rok třetí, várka druhá

"Jednou mě napadlo, že by stálo za to sebrat po jednom exempláři od listu každého proměnlivého stromu, keře a byliny, když dosáhne své nejvýraznější charakteristické barvy při přechodu ze zeleného do hnědého stavu, obkreslit a vymalovat ho přesně podle jeho skutečné barvy do knihy, která by nesla název Říjen aneb Podzimní barvy." H. D. Thoreau: Podzimní barvy


Akvarel a kresby fixem na různých formátech.
Papír Canson Aquarelle 300 g/m².

...a další zase za rok.

1 komentář:

  1. Máte krásný styl kresby. :) Líbí se mi taky listy, květiny. Osobně mám nejradši bylinu tribulus terrestris, která má moc pěkné květy. Mám ji i doma v herbáři a užívám ji jako tinkturu. Musím říct, že mě to zbavilo spousty bolesti. Ale o tom nechci moc psát, je to stále moc čerstvé. Každopádně jsem vám chtěl jen pochválit váš krásný blog. :)

    OdpovědětVymazat